Ikan Laga Baka Thailand

52 people like this. Ikan cupang mds vs port thailand selain itu kami juga mengembang b.

Lenggok Memukau Si Betta Harian Metro

About see all 60 11 1682 3500.

Ikan laga baka thailand. Ini penting supaya anda dapat sentiasa menikmati keunikan dan kecantikan ikan laga anda jadi apa makanan terbaik untuk ikan laga. This video is unavailable. Legeh minatnya terhadap ikan laga sejak sekolah rendah membuatkan dia tidak pernah putus asa walaupun sembilan kali gagal dalam percubaan hasilkan baka ikan laga hiasan.

Antara beberapa jenis ikan laga liar thailand yang disebut disebut di atas contohnya betta siamo. Baka baka ikan laga ada banyak jenis sebenarnya contohnya varieti halfmoon crown tail short tail double tail dan fighting fish selain spesies ikan laga liar. Makanan merupakan salah satu perkara penting dalam penjagaan ikan laga dari kecil hingga ke saiz matang makanan banyak memberi impak dan kesan keatas ikan laga anda makanan yang betul disertai dengan kuantiti yang betul akan menjadikan ikan anda sentiasa aktif.

Budok baruh belako ikan sepila baka dari thailand. Ikan laga hanya baka terbaik. Video ini asli hasil rekaman sendiri bukan hasil karya orang lain video orang lain.

This video is unavailable. Kenapa ikan laga mendapat sambutan. Berkat kesabaran dan kesungguhan dimiliki akhirnya percubaan kali ke 10 raja mokhriz r mansor 22 berjaya menghasilkan 500 baka ikan laga hiasan selepas lima bulan mempraktikkan kaedah cuba dan jaya trial and error.

Sampai disini yuk mari sama sama saling pelihara ikan cupang berstandar nasional sesuai kriteria kontes hias serta untuk kontes petarung atau cupang khusus aduan. Yang pasti ikan laga adalah berbeza dengan ikan sepilai. Jadi di thailand mereka memiliki 6 jenis betta liar asli dari tanah air mereka dan 1 jenis dikongsi bersama cambodia ikan sempadan iaitu betta stiktos.

Tutorial singkatnya dapat sobat temukan dilain web yang lebih spesifik membahas bagaimana cara merawat cupang laga yang. Diantara gambar tersebut ada juga ikan laga thailand yang sudah berhasil dikawin silangkan dengan cupang lokal. 64 people follow this.

Ikan laga liar kacukan thailand. Ikan laga mendapat sambutan yang menggalakkan ekoran kecantikan dan keunikan warna serta corak yang terlukis pada sayapnya dan harganya semakin tinggi sekiranya kedua dua faktor tersebut semakin. Ikan laga baka next week.

Pin Di Creation At Its Finest

River Village Betta Studio Home Facebook

Penternak Diminta Hasil Ikan Pelaga Berkualiti Tinggi Astro Awani

Variasi Ekor Ikan Laga Betta Village Betta Ikan Cupang Hewan

Terokai Kehidupan Ikan Laga Jenis Jenis Ikan Laga

Ikan Laga Betta Halfmoon Male Buy Sell Online Fish Food With Cheap Price Lazada

237 Wild Type Betta Fish Southern Thailand Male Betta Betta Fish Fish

Ikan Laga Siam Siamese Fighting Fish Siamese Fighting Fish Betta Fish Fish

Eksport Ikan Laga Harian Metro

Live Betta Fish Pink Dragon Half Moon Fb19 Male From Thailand Betta Fish Betta Dragon Half

Uncategorized Archives Ikan Laga Liar

Dari Jurutera Kini Jadi Pengusaha 8 000 Ikan Laga Free Malaysia Today

Jenis Jenis Ikan Laga Wild Betta Youtube Betta Fish Betta Fish

Ikan Laga Supplier Home Facebook

Ikan Laga Supplier Posts Facebook

Ikan Laga Jadi Buruan Peminat Ikan Hiasan Walaupun Mencecah Ribuan Ringgit Utusan Borneo Online

Blue Rim Marble Betta Fish Tank Betta Fish Betta

The Most Expensive Betta Fish Nice Betta Thailand Co Ltd Betta Fish Betta Breeding Betta Fish

7 Ikan Paling Cantik Di Dunia Iluminasi


LihatTutupKomentar
close
">