Anak Ikan Laga Baru Menetas

Harap2 anak2 ikan semua hidup dan sihat. Anak ikan sihat dengan pemberian kutu air sebagai makanan asas sehingga larvae anak mencecah umur 3 minggu.

Arifbetta Ikan Laga On Twitter Buih Kosong Tiada Telur Kalau Dah Mengawan Baru Ada

Salam bro anak ikan laga baru mnetas da 2ari bleh bg mkan mcroworms ke.

Anak ikan laga baru menetas. Yang ini masih peringkat awal baru menetas agaknya. Nak cuba buat sendiri. Bro microworm kena ada starter dlu baru bleh biak cuba cari dlm mudah.

Mungkin esok pagi semua dah siap menetas. Lebih kurang macam nie la anak anak ikan laga saya berenang renang penutup jangan mudah berputus asa. Tidak semua anak anak ikan laga yang baru menetas akan hidup semuanya.

Oleh itu sering seringlah untuk membersihkan bekas atau akuarium yang anda gunakan. Cara merawat anak cupang ikan cupang atau ikan beta merupakan ikan hi. Bangkit dari kegagalan dan kenal pasti kelemahan yang.

Assalamu alaikum ada sesiapa yg tau mcm mana nak hasilkan microworm. Selepas induk betina bertelur lebih dari 48 jam telur akan menetas dan anak anak ikan laga sudah mula nampak bergayut pada buih. Anak ikan cupang biasa disapa dengan burayak ini baru menetas 2 hari dan terlihat sudah.

Gambarajah diatas menunjukkan anak ikan laga yang baru menetas. Waktu yang sesuai untuk diberi makan ialah ketika anak ikan laga berusia 3 5 hari. 28 jun 2020 baru sedikit telur ikan laga koi menetas.

Makanan permulaan ialah kutu air artemia atau microworm. Apa yang dapat saya kongsikan disini tidak kira apa juga aktiviti atau tugasan yang kita lakukan buat yang terbaik. December 9 2011 at 2 25 pm.

Halo gaeess kali ini hobi cupang akan memberikan video singkat tentang anak ikan cupang yang baru menetas. Selepas menetas anak ikan laga yang masih kecil kan sentiasa berada di sarang buih. Penjagaan anak anak ikan laga.

Jangan mudah berputus asa walaupun masih gagal beberapa kali. June 24 2012 at 8 15 am. Apabila anak2 ikan ni dah membesar sikit anda akan nampak anak2 ikan ini akan berenang bebas.

January 5 2013 at 10 43 am. Tq sahabat2 tgk video pak long jgn lupa subscribe like share channel pak long. Adakalanya ia mati di sebabkan air yang kotor tidak mahu makan dan sebagainya.

Berikut data lengkap tentang anak ikan cupang yang baru menetas.

Cerita Ceriti March 2011

Anak Ikan Laga Baru Menetas Youtube

Terokai Kehidupan Ikan Laga Penjagaan Telur Dan Anak Ikan

Ikan Laga Betta Karim Jaga Anak Baru Menetas Youtube

Cara Menjaga Anak Ikan Laga

Sungai Di Dalam Syurga Ikan Laga Ku Beranak Part 1

Cara Cara Menjaga Anak Ikan Laga Fry Ramadhan Guppy Dan Betta Farm Rgbfarm

Zimbettahouse Cara Mengkultur Microworm

Microworm Mantanjung Youtube

Betta Mfa Cara Biak Microworm

Anak Ikan Laga Umur 2minggu Lebih Hd Youtube

Cara Membuat Makanan Anak Ikan Laga Betta Fish Kelantan Facebook

Anak Ikan Cupang Baru Menetas Cara Ternak Ikan Cupang Youtube

Cara Menjaga Ikan Laga Dengan Baik Dan Betul Tarahap

Jual Ikan Laga Dan Ternakan Cara Ternakan Ikan Laga

Http I Kanlaga Blogspot Com 2012 11 Cara Penjagaan Anak Ikan Laga Html

Makanan Anak Ikan Laga Posts Facebook

Ikan Laga Aquarium Makanan Anak Ikan Laga


LihatTutupKomentar
close
">