Ikan Laga Induk

Untuk induk jantan cari yang matang dan sihat. Satu jantan satu betina.

Kepala Jengger Dan Muka Ayam Bangkok Juara Yang Bagus Ayam Juara Ayam Bangkok Jenis

Subscribed like komen share.

Ikan laga induk. Abam ada masukkan satu entry perbezaan jantan dan betina. 10 may 20 07. Akarensis bettas are anabantoids which means they can breathe atmospheric air using a distinctive organ called.

Bentuk badan yang slim dan tidak buncit. Bagi kaedah pembiakan anda perlu menyediakan tangki yang selesa sekurang kurangnya bersaiz 1 kaki x 1 kaki x 1 kaki. Suatu hari adik saya telah membeli satu induk ikan laga hiasan yang berkualiti.

Warna lebih terang dan pekat. Anda boleh menggunakan macam macam contohnya akuarium baldi dan sebagainya. Ikan laga jantan mempunyai ekor yang lebih cantik dan menyerlah dari ikan laga betina.

Click on the heart to add this to your favourite list. Betta fish ikan laga ikan karin call wassup 0134601008 call wassup 0134601008 call wassup 0134601008 call wassup 0134601008. Ketika fry mula berdikari ikan jantan boleh diasingkan bagi mengelakkan ia memakan sendiri anak anaknya.

Berikut adalah pemilihan bagi induk jantan ikan laga. Saiz 2 inci ke atas ini tanda ikan sudah cukup besar. Sediakan tangki yang sesuai.

Remaja berusia 13 tahun meraih rm2 00 sebulan dengan menjual ikan laga. Sesiapa cari induk betina saiz besar rm5 ekor. Rajin2 lah ye jenguknye.

Antara makanan yang sesuai untuk diberikan kepada fry betta ialah infosuria artemia halus cacuk kutu air dan. 5 cm 5 in in the akar betta b. Induk ikan karin ikan laga betta fish betina.

Kemudian teknik pengasingan induk betina dilakukan dengan memasukkan bekas berlubang ke dalam air rendaman sama dan. Menggunakan air daun ketapang yang direndam dalam bekas selama tiga hari induk jantan akan dilepaskan dalam bekas berkenaan. Likes subscribes and stay tune for more videos tq for watching this video.

Agak2 nak letak jantan sama jantan sampai kiamat tak akan ada telurnya. We are currently unable. 5 cm 1 in total length in b.

Saiz badan 2 inci dan ke atas. Induk ikan laga betina yang bersedia untuk dibiakkan mempunyai perut yang buncit dan terdapat biji putih di bahagian anusnya. Pertama korang kena ada dua induk.

Lagi besar lagi bagus kerana. Ekor mengembang panjang dan menyerlah. Kalau terlalu muda masa bertelur tu mungkin nampak okey.

Makna matang disini ikan tu perlu lah mencecah umur 4 5 bulan. Read more read less. Ikan laga jantan mempunyai ciri ciri warna yang terang.

Namun ia bergantung kepada sifat agresif induk. Saya cuba biakkan sehingga anak pertama ikan laga tersebut berjaya dipasarkan ke singapura pada harga sg 200. Proses pemilihan induk ikan cupang aduan yang berkualitas inspiratif november 22 2016 characteristicsall the betta varieties are small fishes yet they vary considerably in size ranging from under 2.

Kini memiliki hampir 300 ekor induk ikan laga pelbagai spesies hamden turut berkongsi kaedah pembiakan ikan laga menggunakan teknik paling mudah.

Cara Mengetahui Pukulan Ayam Berdasarkan Sisik Kaki Ayam Bangkok Aduan Hewan Bangkok Latar Belakang Animasi

Pin Di Agen Sabung Ayam

Saadson S Betta Fish Pembiakan Ikan Laga 6

Manfaat Jantung Pisang Untuk Kesehatan Ayam Aduan Agen

Blue Rim Marble Beta

Pin Di Sabung Ayam Online S128 Sv388 Cft2288

Live Betta Fish Fancy Candy Nemo Koi Halfmoon Plakat Hmpk Male 201

Bentuk Postur Paha Ayam Aduan Berkualitas Sabung Ayam Online Ayam Bentuk Asli

Ciparage Ayam Laga Legendaris Indonesia Ayam Bangkok Binatang

Ayam Bangkok Sisik Kaki Garis 1 Misterius Ayam Kaki Bangkok

Pinbas Mui Canangkan Gerakan Nasional Kedaulatan Pangan Bijak Presiden

Kepala Jengger Dan Muka Ayam Bangkok Juara Yang Bagus Ayam Juara Ayam Bangkok Jenis

Peluang Usaha Ternak Ayam Arab Petelur Peluang Bisnis Rumahan Modal Kecil Ternak Ayam Peternakan Ayam

Pin Di Agen Sabung Ayam Online

Pin Di Sabung Ayam Online


LihatTutupKomentar
close
">