Tempat Tangkap Ikan Laga

Hai semua yang menonton video ini di video perkongsian kali ini saya mencari ikan laga kampung di tempat yang dulu banyak ikan laga tapi sekarang ini sudah. August 23 2011 at 11 29 pm.

Cari Ikan Laga Di Parit Ikan Cupang Youtube

Boleh tapi kena letak lumut ker reply.

Tempat tangkap ikan laga. Mimpi liat ikan hiu berenang di air jernih eeh terus gigit tngan teman yg sedang berenang ampe berdarah itu gmna terlalu bnyak referensi membuat bngung. Kebijaksaan penternak kena asingkan yang jantan dan betina reply. Minta2lah jgn mati cepat kalo mati bela tokek jelah pasnih he3.

Hai saye ade. Mohd faizal berkata sekiranya dijaga dengan betul hayat ikan ini juga boleh mencapai usia tiga tahun sebelum ekornya menjadi labuh dan berat selain peminat. Beli makanan ikan betta marubeni pellet dengan harga borong.

Dengan fisik yang kecil cantik jenis ikan cupang ini berhasil melawan arus air yang dikatakan lumayan deras. Mimpi melihat orang menangkap ikan kakap hewan langka apa artinya ya min. Maka tak heran jika para breeder ada yang membuat.

September 7 2011 at 9 42 pm. Kebanyakan adalah berasal dari hutan dan paya tropika di sekitar asia tenggara. Ekor ikan laga akan mengembang seperti kipas yang sangat cantik pada usia dua setengah sehingga empat bulan iaitu tempoh yang paling cantik dan ditunggu oleh peminatnya dan pada usia dua bulan ikan laga sudah boleh dijual katanya.

Https bit ly 2azl8jz spesis ikan laga betta liar yang asli 73 spesis ikan betta ini adalah spesis ikan betta liar wild betta. Boleh jelaskan jiha kita bermimpi ikan laga yang ekor nya lebar dan cantikkk ap maksudnya. August 22 2011 at 6 18 pm.

Ikan laga antara ikan yang termudah nak jaga. Nama lain ikan laga yang dikenal dunia adalah ikan pelaga. April 20 2011 at 9 44 pm.

Ditemui dikawasan asal mereka. Baru je beli ikan ni minggu lepas warni biru. Tapi kelemahan dia tak boleh nak letak banyak2 dalam satu tempat.

April 24 2011 at 2 57 am. Tidak lain di sungai mengkong merupakan tempat pertama kali ditemukan ikan cupang ini. Kami berkongsi cara ternakan ikan laga mudah giler cara ternak ikan laga sebelum anda membela ikan laga anda dikehendaki membuat tempat tinggal ikan laga oleh kerana ikan laga lebih berminat tinggal di dalam kaca daripada plastik dapatkan size tempat tinggal sekurang kurangnya lebih 9 cm maklumlah ikan laga pun nak tinggal tempat besar untuk tumbesaran.

Kalau nak tangkap ikan laga di padang cara nya macam mana. Kalau nak balik kampung ikan ni agak2 bole tahan tak seminggu tak makan. August 24 2011 at 2 59 pm.

Mengapa dikenal sebagai ikan pelaga. Ikan laga found 1395 pets for sale in entire malaysia page 1 of 35.

Jual Ikan Cupang Sawah Murah Harga Terbaru 2020

Tangkap Ikan Laga Youtube

Cari Ikan Laga Di Parit Youtube

Tangkap Ikan Laga Ikan Cupang Di Parit Youtube

Perjalanan Mencari Ikan Cupang Berkualitas Youtube

Lebih 25 Spesis Ikan Laga Di Perairan Malaysia Youtube

Cara Tangkap Ikan Laga Video Kompilasi Youtube

Komunitas Ikan Laga Pulau Raja Cupang Adu Bagan Katong Medan

Cara Menangkap Ikan Cupang Liar Youtube

5 Salah Faham Tipikal Mengenai Ikan Laga Betta Fish Some Bullet For Your Head

Betta Rubra Ikan Cupang Asal Aceh Ini Hampir Punah Gonews Co

Sauk Ikan Laga Kampung Imbellis Betta Youtube

Berburu Ikan Cupang Liar Di Sawah Walaupun Tidak Dapat Tapi Alhamdulillah Youtube

Tangkap Ikan Laga Liar Youtube

Don T Belok Belok K Ikan Laga Kampung Sepilai

The Journey Ikan Laga Sepilai The Story

Cupang Ikan Wikipedia Bahasa Indonesia Ensiklopedia Bebas

Peminat Ikan Laga Perlu Daftar Dengan Jabatan Perikanan

Tangkap Ikan Laga Guna Tangan Youtube


LihatTutupKomentar
close
">