Jenis Ikan Laga Imbellis

Betta imbellis ikan karin 2. Ikan cupang ini mempunyai bentuk tubuh silinder dengan warna hijau tua dan biru tua metalik.

Betta Splendens Siamese Fighting Fish Betta Betta Fish Betta Aquarium

11302900209598 mohd fajiha no akaun.

Jenis ikan laga imbellis. Halfmoon plakats vieltails long tails wild types imbellis. Selamat datang betta lover. Jika anda ingin membeli ikan ini biasanya anda dapat menyebutnya cupang adu singapura.

Ikan laga femes dengan warna dan bentuknya yang unik. Amat garang apabila di adu di zaman tidak tahu apa apa seorang kanak kanak meletakkan dua ikan karin laga dalam satu besen untuk beradu berlaga merupakan aktiviti sampingan belaan siapa yang terhandal. Ikan laga liar ini dalam bahasa saintisnya adalah betta imbellis.

Share to twitter share to facebook share to pinterest. Posted by unknown at 7 24 pm. Deltas super deltas.

Jenis jenis ikan laga betta fish betta mfa jenis jenis ikan laga betta fish betta mfa. Ikan laga sendiri masih dalam satu kategori ikan cupang namun para breeder mengelompokkannya bedasarkan kekuatan fisik yakni sangat tahan dan kuat. Halfmoon yang sempurna mempunyai ekor yang berbentuk separuh bulan 180 darjah.

Siamase fighting fish. 3 karin bulan halfmoon betta karin bulan boleh dilihat terus kepada ekornya karin ini mempunyai ekor yang benrtbentuk separuh bulan penuh. Ikan laga adalah keturunan betta namun dalam keluarga imbellis jenis liar.

Imbellis dan halfmoon banyak kat malaysia ini kalau kat kedai mesti jumpa punya la spesis ini. Biru merah dan hijau berlatarbelakangkan badan bewarna hijau merupakan karakter ikan laga liar. Kepalanya berbentuk bulat panjang di mana ikan ini sendiri dapat mencapai ukuran 5 cm.

Ikan korang jenis mne. Betta coccina kebanyakan spesis ikan laga liar lebih lasak dan agresif berbanding betta kacukan breed betta. Betta persephone johor sahaja 5.

Biru merah dan hijau berlatarbelakangkan badan bewarna hijau merupakan karakter ikan laga liar. Meh2 tengok bwah nie. Ikan laga liar yang garang amat garang apabila di adu di zaman tidak tahu apa apa seorang kanak kanak meletakkan dua ikan karin laga dalam satu besen.

Jenis ikan cupang imbellis ini dikenal dengan nama lain yaitu sluger s betta. Jenis jenis ikan laga crowntails. Jenis nie memang tak jarang lagi kat malaysia.

013 9242737 email ke. Ikan cupang splendess. 7611044266 mohd fajiha powered by blogger.

Jenis jenis ikan laga betta fish halfmoon betta bulan hm karin. Beberapa diantara nama ikan laga seperti betta splendens ikan pelaga siam betta imbellis ikan mengkaring dan trichopsis vittata ikan sempilan. Ikan laga adalah keturunan betta namun dalam keluarga imbellis jenis liar.

Betta pugnax ikan laga gajah 3.

Live Wild Beta Fish Ocelata A Pair Betta Fish Aquarium Fish For Sale Tropical Freshwater Fish

Details About Betta Live Fish Green Splendens Thai Tropical Wild Hybrid Wt 102 Pet Supplies Betta Betta Fish Fish

Ikan Laga Halfmoon Merah Jpg 320 282 Fish Pet Fish Pets

Beautiful Green Wild Betta Fish Swimming Animals Beautiful Fish Swimming Betta Fish

Pin On Betta Fish

Pin By Nas Betta Imbellis On Betta Imbellis Thailand Betta Fish Fish Pet Betta

Pair Hybrid Alien Copper Live Betta Fish Super Premium Grade Aaa 136 137 Betta Fish Betta Fish Types Betta

Pin On Assignment 1

Silver Alien Betta Plakat Tail Alien Betta Plakat Silver Tail In 2020 Betta Fish Tank Betta Fish Betta Fish Types

Jenis Jenis Ikan Laga Wild Betta Youtube Betta Fish Betta Fish

Details About Betta Live Fish Green Splendens Thai Tropical Wild Hybrid Wt 102 Pet Supplies Betta Betta Fish Fish

Pin Di Ikan

237 Wild Type Betta Fish Southern Thailand Male Betta Betta Fish Fish

Wild Betta Betta Freshwater Aquarium Aquarium Fish Sea Turtles Sharks Ocean Life Tropical Fish Aquascaping Freshwater Fish Cor In 2020 Betta Fish Betta Fish Tank Betta

Betta Sp Mahachai Wildtype 14 In 2020 Fresh Water Fish Tank Betta Fish Betta Fish Types

Betta Smaragdina Betta Betta Fish Tropical Fish Aquarium

Jenis Jenis Ikan Laga Ikan Cupang Ikan

Mengenal Perbedaan Ikan Cupang Hias Dan Aduan Serta 6 Jenis Yang Paling Laris Dunia Fauna Hewan Binatang Tumbuhan Ikan Cupang Ikan Betta


LihatTutupKomentar
close
">