Ikan Laga Mahachai

No 1 pilihan ramai kadang digelar kfc untuk ikan laga. The next video is starting stop.

Ikan Laga Mahachai Wild Betta Youtube

Find almost anything for sale in malaysia on mudah my malaysia s largest marketplace.

Ikan laga mahachai. 10 mar 21 18. Karena tujuan tersebutlah ikan cupang aduan tidak memerlukan ekor yang bagus tulang yang rapih maupun warna yang aduhai. We re working on being.

Hi semua saya ada beberapa ekor mahachai green ikan galak dan sihat apa apa boleh whatapps col msg. Gambar ikan yang mempunyai jalur berwarna biru merah dan putih seperti bendera thailand itu viral di internet selepas dimuat naik pembiak ikan hiasan kachen woracha di. Ikan laga found 1395 pets for sale in entire malaysia page 1 of 35.

5 contoh makanan hidup terbaik ialah. Ini ialah makanan tradisi ikan laga sejak berkurun lama tengok ikan laga ingat jentik jentik. Jenis ikan cupang aduan biasanya berasal dari betta splendens betta mahachai dan silangan silangannya yang lain.

We are currently unable to determine the average market value of this vehicle. Bagi breeder ikan laga risiko ini tidak mahu diambil dan rata rata memilih makanan hidup sebagai yang terbaik. Jentik jentik memang makanan berkhasiat untuk ikan laga.

Bangkok fighter 1 betta imbellis 3 betta mahachai 1 betta smargdina 1 betta spadetail 1 betta splendens 2 cara pelihara ikan 3 daun pokok ketapang 2 hybrid 1 ikan air tawar 5 ikan guppy 3 ikan hiasan 5 ikan laga 11 ikan laga kampung 1 ikan laga liar 3 ikan pelaga 2 ikan pelaga betina 2 ikan pelaga jantan 1 ikan pelaga kacukan 2 ikan thailand 4 ikan untuk. Ikan betta laga mahachai green. Penilaian jenis ikan cupang adu lebih spesifik pada mentalitas dan kekuatan fisik ikan.

Click on the heart to add this to your favourite list. Happy buying and selling. Salam ok anda baru saja membeli ikan ikan laga tapi belum tahu cara pemakanan ikan laga disini saya bagitahu anda makanan apa yang paling bagus untuk diberikan kepada ikan anda juga sesuai untuk ikan guppy ada 2 jenis makanan ikan laga yang biasa digunakan oleh kebanyakkan breeder iaitu jenis pallet atau makanan hidup.

Salam bertemu lagi kita di laman jualan ikan laga online dan hari ini admin mahu kongsikan kepada anda baka ikan laga baru iaitu betta smargdina smarangdina yang admin telah dapat dari seorang penjual dari thailand baru baru ini untuk pengetahuan anda yang belum tahu tentang ikan smargdina ini ia adalah satu spesis ikan laga ori atau asal dari negara thai dekat malaysia tak ada jenis ini. Seekor ikan laga betta yang mempunyai warna sama seperti bendera thailand dijual dalam satu lelongan atas talian pada harga 53 500 baht rm6 617 dianggap mungkin ikan laga paling mahal pernah dijual di dunia. Read more read less.

Mahachai Hybrid Pilt Page Ikan Laga Liar Betta Cantik Terengganu Facebook

Mahachai Alien Hybrid Wildbetta Indonesia Cupang Alam Alien Hybrid Youtube

Super Blue Mahachai Betta Pair 0403 05 Grand2020 Youtube

Betta Mahachai Coming Soon Pilt Page Ikan Laga Liar Betta Cantik Terengganu Facebook

Pin By Alamsyah On F I S H Betta Fish Betta Siamese Fighting Fish

Mahachai Line Original Ikan Biasa2 Pilt Page Ikan Laga Liar Betta Cantik Terengganu Facebook

Live Betta Fish Mschacai Grey Betta Fish Bettafish Betta Fish Tank Betta Fish Betta Fish Types

Rare Copper Betta Mahachai Male 13 41 Fishfetti19 Youtube

Ikan Baru Smpai Mahachai Splendens Pilt Page Ikan Laga Liar Betta Cantik Terengganu Facebook

Betta Sp Mahachai Wildtype 14 In 2020 Fresh Water Fish Tank Betta Fish Betta Fish Types

Fwbettas1369526587 Betta Sp Mahachai Betta Betta Fish Pet Fish

Super Blue Mahachai Hybrid Betta Pair 0101 09 Newyear20 Youtube

Unboxing Ikan Cupang Mahacai Green Guitar Youtube

Wild Betta Green Blue Mahachai Guitar Stiktos Youtube

Hotel Betta Ikan Cupang Alam Mahachai Green Emerald Spadetail Youtube

M A T Betta Home Facebook

Original Betta Mahachai Ada Pilt Page Ikan Laga Liar Betta Cantik Terengganu Facebook

Betta Smaragdina Betta Betta Fish Tropical Fish Aquarium

Jenis Jenis Ikan Laga Wild Betta Youtube Betta Fish Betta Fish


LihatTutupKomentar
close
">