Ikan Laga X Aktif

Ikan laga x slalu buat buih ikan laga akan buat buih bila gembira aktif sihat klu tiada apa2 yg brlaku pda ikan tpi tidak buat buih ini normal. November 23 2011 at 8 26 pm.

Terokai Kehidupan Ikan Laga Cara Untuk Memastikan Ikan Dalam Keadaan Sihat

November 23 2011 at 5 59 pm.

Ikan laga x aktif. Semua ikan laga asyik lawan je. Salam alhamdullilah ikan sya da ada bnyk sgt anak2 ikan bru masuk 3hari da asingkan mak ayah dia tpi air dia cam da kotorla then da ada jentik2 lak ikan2 tu halusssss sgt lgi btw nak bgi anak2 ikan tu makan apa ek sya ada bca dia makan akar pokok kiambang sayapon ltakla pkok kiambang stu lagi sya hancurkan mknan ikan laga yg bese tu xtau la ikan tu makan ke x nak bersihkan air nak alihkan. Hai sya nk tnya knapa ikan laga sya x aktif n sisik nyer pudar.

10 tips penjagaan ikan laga supaya kekal aktif jangan campurkan ikan laga ikan laga yang sudah menjangkau usia yang matang tidak boleh diletakkan beberapa ekor di dalam satu tempat. Unknown 16 november. Dah tua atau sakit reply.

Ok kalau sakit apa nma ubat nya kat kedai. Awanama 27 november 2014 5 37 pg. February 8 2012 at 9 34 pm.

Ini kerana ikan laga berdarah fighter dan akan bertarung dan membunuh ikan laga yang lain. Oleh sebab itulah ikan laga akan menjadi aktif apabila daun ketapang kering dimasukkan di dalam air. Unknown 16 november 2015 3 53 pg.

Ikan sya dh x nak brkmbg lg apa punca nya. Sekiranya ikan laga betina dicampurkan dengan ikan laga jantan. Macam mane supaya ikan menjadi just until berlawan.

Makanan makanan berbentuk pellet sesuai untuk ikan laga hal ini disebabkan ikan laga hanya makan makanan yang muat dengan mulut mereka. Air rendaman daun ketapang akan mengandungi asid organik seperti humik dan tanin. Makanan ikan lain seperti makanan ikan.

Daun ketapang bukan sahaja boleh digunakan untuk memastikan betta anda. Paling tepat nak kene buat tahlil 3 hari hehehhe. Ikan laga jantan akan berlawan hingga salah seekor mati.

Jika bekas akuarium atau balang ikan pelaga tiada penutup pastikan air tidak terlalu penuh ini kerana ikan laga sangat aktif dan boleh melompat keluar dari akuarium. Kadang kadang ikan laga juga cerewet dalam pemakanan. Asid ini akan mengurangkan nilai ph air serta menyerap dan menyahtoksidkan beberapa jenis logam berat seperti zink aluminium dan kuprum.

10 tips penjagaan ikan laga supaya kekal aktif 13 59 jangan campurkan ikan laga ikan laga yang sudah menjangkau usia yang matang tidak boleh diletakkan beberapa ekor di dalam satu tempat.

Pemain Paris St Germain Thiago Silva Dan Rekan Setimnya Merayakan Juara Ligue 1 Setelah Mengalahkan Dijon 4 0 Pada Pertandingan Ke 37 Prediksi Bola In 2019

How To Draw A Betta Step By Step Fish Animals Free Online Drawing Tutorial Added By Dawn March 23 2009 10 37 07 Fish Drawings Drawings Animal Drawings

Siamese Fighting Fish Wallpaper Iphone Android Desktop Backgrounds Betta Fish Siamese Fighting Fish Fish Wallpaper

Tol Bogor Ciawi Sukabumi Dibuka Akhir Oktober Dengan Gambar Kota Sukabumi

Ikan Cupang Black Samurai Shopee Indonesia

Pin On Aquarium Fish

Harga Ikan Cupang Koi Ikan Cupang Ikan

Wallpaper Ikan Cupang Keren Ikan Cupang Betta Ikan Akuarium

Promo Ikan Cupang White Solid Platinum Super White Double Tail Shopee Indonesia

Import Ikan Cupang Alam Wild Betta Hybrid Copper Mahachai Halfmoon Shopee Indonesia

Ini Sebab Utama Ikan Cupang Mudah Mati Dan Cara Mencegahnya Para Kolektor Perlu Tahu Portal Jember

Jenis Jenis Ikan Laga Ikan Cupang Ikan

Ikan Cupang Female Avatar Shopee Indonesia

Blue Rim Marble Betta Fish Tank Betta Fish Betta

Ikan Cupang Avatar Super Grade Shopee Indonesia

Gnzk17z9pzpatm

Ikan Laga Betta Black Dragon Halfmoon Plakat Male Lazada

6 Alasan Kenapa Cupang Jantan Tidak Mau Membuat Sarang Gelembung Saat Penjodohan Youtube

Tips Mempercepat Pertumbuhan Ekor Ikan Cupang Yang Rusak Jurnal Presisi


LihatTutupKomentar
close
">