Ikan Laga Delta

Koleksi gambar gambar ikan laga dengan bentuk yang. Meh2 tengok bwah nie.

Aquabid Com Hm Male Liverpool Betta Vissen

Dari segi harga pula kebiasaannya ikan laga halfmoon lebih mahal berikutan permintaan yang tinggi.

Ikan laga delta. Selain dari itu. Anak nak ikan laga akan memilih kutu air yang sesuai dengan saiz mulutnya sebagai mangsa. Tolong jangan cari di loji rawatan air kerana ia merbahaya dan.

This video is unavailable. Halfmoon ekor yerr cam separuh bulan seperti nma yerr halfmoon klu delta superdelta ekor yerr pnjang lurus x mcm halfmoon ekor yerr nmpak bulat2 skit. Kalau ada siapa yang tahu sila komen di bawah.

Ikan laga halfmoon dikenali kerana ekornya yang separuh bulatan bila mengembang sementara delta pula seakan bulat sedikit. 3 karin bulan halfmoon betta karin bulan boleh dilihat terus kepada ekornya karin ini mempunyai ekor yang benrtbentuk separuh bulan penuh. Halfmoon vs delta may 6 2014 kenali ikan laga.

Ikan laga atau ikan pelaga adalah ikan air tawar yang hidup di kawasan tropika khususnya di asia tenggara ikan ini mempunyai. Kenali ikan laga. Jenis nie memang tak jarang lagi kat malaysia.

Ikan laga femes dengan warna dan bentuknya yang unik. Kutu air boleh juga didapati di sesetengah kedai ikan dan harganya jauh lebih murah ataupun boleh di cari di mana parit kecil yang aliran airnya tidak laju. Ada juga kutu air sedikit besar dan elakkan dari memberi kepada anak anak ikan laga.

Selain dari itu pemakanan ikan laga juga tidak lah susah. Jenis jenis ikan laga betta fish halfmoon betta bulan hm karin. Hason jason 27 januari 2013 7 23 pg.

Jangan biak jentik2 di rumah. Anonymous 23 februari 2013 2 34 pg. Selamat datang betta lover.

Dikatakan jentik2 dapat mencantikkan warna ikan laga. Halfmoon yang sempurna mempunyai ekor yang berbentuk separuh bulan 180 darjah. Banyak makanan yang sesuai untuk ikan laga yang dewasa.

Salam sejahtera semua topik hari ini ialah untuk membezakan dua jenis ikan laga yang terdapat di. 11302900209598 mohd fajiha no akaun. This video is unavailable.

Ikan laga delta juga kadangkala ada harga bergantung kepada uniknya corak. Jenis jenis ikan laga betta fish betta mfa jenis jenis ikan laga betta fish betta mfa. Selain dari pallet makanan yang di proses dalam bentuk bijian berserta dengan zat tertentu yang mudah didapati di kedai ikan ikan ini juga baik jika di beri jentik jentik awas.

Apa perbezaan ikan laga jenis halfmoon dengan jenis delta super deltas nmpak sama je susah nk bezakan. Saya dh try buat ikan laga. 7611044266 mohd fajiha powered by blogger.

Walaubagaimanapun kedua dua jenis ikan laga ini mempunya warna yang pelbagai yang sangat menarik. 013 9242737 email ke. Siapa tahu jenis warna ikan laga betina ni.

Ikan korang jenis mne.

Red Betta Fish Splendens Di 2020 Ikan Cupang Binatang Burung Cantik

Betta Splendens Siamese Fighting Fish Betta Fish Types Betta Siamese Fighting Fish

Pin On Ryby

Aquabid Com Halfmoom Betta Auctions Wed Oct 15 19 27 12 2014 Betta Fish Tank Betta Baby Betta Fish

Jay Loo Betta Fish Betta Beautiful Fish

Pin On Aquarium Fish

Persebaya Surabaya Keluar Sebagai Juara Piala Gubernur Jatim 2020 Setelah Menaklukkan Persija Jakarta Dengan Skor Telak 4 1 Di Laga Final Ya Di 2020 Kasino Dunia Juara

Jenis Jenis Ikan Laga Betta Fish Betta Fish

Tipos De Cola De Pez Betta Todo Sobre Las Peceras Betta Betta Cola De Las Peceras Pez Sobre Tipos Todo Pet Fish Betta Fish Types Betta Fish Tank

Pin Oleh Radar Sukabumi Di Radar Sukabumi Dengan Gambar Senam Pengikut Halaman

Fwbettasvt1412503375 Steel Bule Monster Vt 05 Betta Aquarium Betta Fish Types Betta Fish

Terokai Kehidupan Ikan Laga Jenis Jenis Ikan Laga

808 Blue Mg Dragon Hm Male Betta Fish Tank Beautiful Fish Betta

Fwbettashm1397230189 Fancy Dragon Ohm Male 01 Peces De Acuario Pez Betta Betta

Show Quality Betta Fish Live Betta Fish Show Quality Pinkish Yellow Ohm Butterfly Male Pez Betta Betta Tipos De Peces

Common Betta Fish Diseases Betta Fish Care A Betta Fish Must Read Betta Betta Fish Betta Aquarium

Live Fish Betta A Pair Red Marble Hmpk Male And Female 02 Betta Pescado

Cupang Is Solid Color Saungjiwa Blog Betta Aquarium Tropical Fish Aquarium Betta Fish Types

Counter Strike Global Offensive Pc Iso Games Indonesia Ikan Slots


LihatTutupKomentar
close
">