Ikan Laga Flare

The next video is starting stop. 1 letak di air yang tinggi 2 makanan hidup 3 tinggalkan didalam bekas dan tempat yang gelap 4 makanan tinggi protein kenapa.

Cupang Nemo Hickey Fish Ikan Cupang Ikan Betta

Flare tonic for betta ubat ikan laga tonik kesihatan ikan cupang gromming betta katakan tidak pada sirip terbuka flare tonic amat sesuai digunakan bg penjagaan ikan beta.

Ikan laga flare. This video is unavailable. Ini kerana ikan laga berdarah fighter dan akan bertarung dan membunuh ikan laga yang lain. Si jantan tidak membuat sarangnya dengan baik dan ikan ikan ini tidak bertelur.

Shop compare and save more with biggo. Saya ada baca di forum selepas proses bertelur yang pertama perlu asingkan pasangan ini dan bagi rehat dalam 2 minggu untuk ikan ikan ini aktive semula. Teknik mudah latih ikan jadi sensitif dgn kita.

Produk ini digunakan untk menguatkan struktur finnage dn tulang ikan ia juga membantu menjana pembiakan finnage secara meluas kpd suar kebaikan n manfaat kulit dan sisik menajd semakin. Jom kita tengok macam mana ikan laga boleh flare dan kembang. Sebab itu kot pasangan ikan saya ini tidak bertelur lagi.

Tanam air ketapang garam secubit tanam 2. Sekiranya ikan laga betina dicampurkan dengan ikan laga jantan ikan betina akan luka dan cedera teruk. Ikan laga jantan akan berlawan hingga salah seekor mati.

Get the best price for ikan laga among 1 317 products you can also find ikan laga betta ikan laga cantik ikan laga avatar on biggo. Flare 40ml mega flare 140ml untuk grooming dan maintain form and finnage ikan laga. Langkah langkah grooming dan flare ikan laga kampung.

Mentalikan ikanlaga ikanhiasa ikanguppy. Kadangkala ikan betina juga akan. Ikan laga yang sudah menjangkau usia yang matang tidak boleh diletakkan beberapa ekor di dalam satu tempat.

Saya letak ikan laga saya lebih dari seminggu bersama dalam balang tersebut namun tiada juga hasil. Air ketapang pekat daun ketapang batang buang tanak air bagi berlendir dan berminyak.

Flare Grooming Tonic For Bettas Tonik Untuk Kesihatan Ikan Laga Lazada

Ikan Cupang Plakat Koi Marble Dengan Warna Tercantik Youtube Ikan Cupang Ikan Air Tawar

R12 Fancy Startail Betta Fish Ikan Laga Lazada

Pin Di Betta Spendless

Repro Pkhm Elephant White X Pkhm Black Page 2 Poisson Combattant Poisson Exotique Reservoir Poissons Combattants

Rainbow Candy Galaxy Ikan Cupang Ikan Hewan

Flare Grooming Product For Betta Fish Ikan Laga Hiasan Shopee Malaysia

Blue Rim Marble Ikan Cupang Ikan

Pin By Taylor Peapot On Betta Is Better Betta Fish Types Betta Aquarium Pet Fish

Fccp Show Off On Instagram Fccp Ku Tunggu Dengan Sabar Boleh Like Komen Tapi Tolong Jangan Ditanya Fccp Cupanghias Cu Betta Ikan Cupang Ikan

Get More Hd Free Images Http Www Hd Freeimages Com Betta Fish Betta Aquarium Betta

Pin Di Bloggong

Beautiful Pink Betta Fish By Diane Smith Domashnij Akvarium Vodnye Zhivotnye Akvariumnaya Rybka

Betta Fish Flaring They Flare When They Re Afraid To Scare Off Predators Or Sometimes Just To Show Off Betta Fish Betta Fish Tank Betta

Taking Em To Get A Betta Fish I Hope She Picks Out One As Pretty As This Little Guy Siamesefightingfish Aquariumfreshwaterfishguys Betta Fish Betta Fish

Pin On Betta Things

Paling Bagus 24 Gambar Wallpaper Ikan Cupang Ikan Cupang 3d Wallpaper For Android Apk Download Wallpaper Ikan Cupang For Android Apk Di 2020 Betta Ikan Cupang Ikan

Mega Flare Vs Flare Untuk Ikan Laga Youtube

Ikan Cupang Halfmoon Fancy Hm37 Warna Dominan Putih Kondisi Ikan Sehat Sisik Mengkilap Sirip Ikan Balance Bermental Berani Dan Tub Ikan Cupang Betta Ikan


LihatTutupKomentar
close
">