Ikan Laga Bulan

Ikan laga femes dengan warna dan bentuknya yang unik. 3 karin bulan halfmoon betta karin bulan boleh dilihat terus kepada ekornya karin ini mempunyai ekor yang benrtbentuk separuh bulan penuh.

Berapa Lama Telur Ikan Cupang Menetas Inilah Proses Jawabanya Youtube

Perlombaan ikan cupang juga banyak diselenggarakan oleh pada penghobi ikan ini.

Ikan laga bulan. Karin bulan halfmoon betta karin bulan boleh dilihat terus kepada ekornya karin ini mempunyai ekor yang benrtbentuk separuh bulan penuh. Selamat datang betta lover. Jenis jenis ikan laga betta fish halfmoon betta bulan hm karin.

Halfmoon yang sempurna mempunyai ekor yang berbentuk separuh bulan 180 darjah. Nah jika teman teman pernah melihat kontes ikan cupang pasti ada beberapa kelas atau kategorinya. Untuk tujuan mengawan ikan laga jantan dan betina akan diletakkan di dalam bekas yang sama selama kira kira dua hingga tiga hari dan proses mengawan dipastikan berlaku apabila ikan laga betina menjauhkan diri dari ikan laga jantan.

Jenis nie memang tak jarang lagi kat malaysia. Anda dapat memperpanjang usia ini selama mungkin dengan menjaga kondisi akuarium yang sempurna. Orang putih menggelar ikan ini crowntail kerana.

Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on youtube. Ikan korang jenis mne. Karena itulah anda masih bisa memelihara ikan cupang tersebut selama satu atau dua tahun lagi dalam kondisi yang ideal.

Karin matahari crowntail betta yang ini memang jelas terlihat pada ekor ikan. 013 9242737 email ke. 7611044266 mohd fajiha powered by blogger.

11302900209598 mohd fajiha no akaun. Halfmoon yang sempurna mempunyai ekor yang berbentuk separuh bulan 180 darjah. Untuk ikan cupang betina mereka disiapkan untuk dijual sedikit lebih cepat pada usia 6 bulan.

Ikan laga jantan lebih cantik dan lebih besar daripada betina dan kebiasaannya proses mengawan akan berlaku sebaik ikan laga mencapai umur kira kira tiga bulan. Ukuran ikan cupang ikan cupang didaerah saya sedang marak sekarang ini banyak sekali yang mulai memeliharanya mulai dari cupang adu sampai cupang hias. Meh2 tengok bwah nie.

Ekor ikan laga akan mengembang seperti kipas yang sangat cantik pada usia dua setengah sehingga empat bulan iaitu tempoh yang paling cantik dan ditunggu oleh peminatnya dan pada usia dua bulan ikan laga sudah boleh dijual katanya. Hindari ikan cupang di toko yang warnanya pucat memiliki mata melotot sirip robek. Jenis jenis ikan laga betta fish betta mfa jenis jenis ikan laga betta fish betta mfa.

Kami berkongsi cara ternakan ikan laga mudah giler cara ternak ikan laga sebelum anda membela ikan laga anda dikehendaki membuat tempat tinggal ikan laga oleh kerana ikan laga lebih berminat tinggal di dalam kaca daripada plastik dapatkan size tempat tinggal sekurang kurangnya lebih 9 cm maklumlah ikan laga pun nak tinggal tempat besar untuk tumbesaran.

Saadson S Betta Fish Pembiakan Ikan Laga 6

Ikan Cupang Plakat Super Black Size M Umur 4 5 Bulan Shopee Indonesia

A C I Betta Tips Yang Kelima Cara Tentukan Makanan Ikan Facebook

7 Harga Ikan Cupang Termahal Cocok Untuk Bisnis Dan Dipelihara

Ikan Cupang Hias Ikan Laga Shopee Indonesia

Cara Bisnis Ikan Cupang Yang Hasilkan Rp40 Juta Bulan Okezone Economy

Jenis Jenis Ikan Laga Betta Fish

11 Makanan Anak Ikan Laga Terbaik Agar Cepat Besar Nkri Net

Ikan Berlagak

Ikan Cupang Betina Koi Random Usia 4 Bulan Shopee Indonesia

Terokai Kehidupan Ikan Laga Jenis Jenis Ikan Laga

Anak Cupang Usia 1 Bulan Youtube

Baby Cupang Nemo Koi Galaxy Usia 3 Bulan Shopee Indonesia

Cara Mengawinkan Ikan Cupang Mudah Namun Perlu Kesabaran Dan Ketelitian Hot Liputan6 Com

Anak Ikan Laga Umur 1 Bulan Betta Fry 1 Month Youtube

Fakta Di Balik Kisah Sukses Heru Si Peternak Ikan Cupang Untung Rp 15 Juta Per Bulan Hingga Bantu Cegah Dbd Halaman All Kompas Com

Cupang Ikan Wikipedia Bahasa Indonesia Ensiklopedia Bebas

Ikan Laga Viral Home Facebook

Halfmoon Plakat Betta 2 Month Old Ikan Laga Umur 2 Bulan Part 3 Youtube


LihatTutupKomentar
close
">