Ikan Laga Kampung Betina

Biasanya cupang betina yang sudah siap kawin berusia para. Ikan cupang betina pada tubuhnya akan timbul corak corak vertikal ketika sudah pada masa siap kawin sedangkan pejantan tidak.

Cara Beza Ikan Laga Jantan Betina Youtube

Ikan laga sendiri masih dalam satu kategori ikan cupang namun para breeder mengelompokkannya bedasarkan kekuatan fisik yakni sangat tahan dan kuat.

Ikan laga kampung betina. Apa yang perlu dilakukan adalah dengan menyediakan induk yang berkualiti dan ready to breed. Ini boleh dinilai dengan ikan laga jantan membuat buih di atas permukaan air manakala si betina akan mempunyai bonjolan putih di bahagian bawah perut dan badan yang berbelang menegak apabila terlihat si. Beberapa diantara nama ikan laga seperti betta.

Apa yang perlu dilakukan adalah dengan menyediakan induk yang berkualiti dan ready to breed. Semoga you all menonton channel sya hafis khadir smpai habis ye dah menonton jgn lupa ye tekan butang like share dan subscribe ye gais. Cara mengenal ikan bersedia pembiakan ikan laga atau betta splendens sangat mudah tetapi mencabar.

Ini boleh dinilai dengan ikan laga jantan membuat buih di atas permukaan air manakala si betina akan mempunyai bonjolan putih di bahagian bawah perut dan badan yang berbelang menegak apabila terlihat si. Atau ingin tahu gambar ikan laga kampung. Siapa sih yang tak kenal ikan laga salah satu jenis ikan hias yang mudah dipelihara.

Hai semua yang menonton video ini di video perkongsian kali ini saya mencari ikan laga kampung di tempat yang dulu banyak ikan laga tapi sekarang ini sudah. Pengawanan betta jantan dan betina dan telur akan diangkat oleh betina dan jantan selamat menonton. Cara mengenal ikan bersedia pembiakan ikan laga atau betta splendens sangat mudah tetapi mencabar.

Untuk tujuan mengawan ikan laga jantan dan betina akan diletakkan di dalam bekas yang sama selama kira kira dua hingga tiga hari dan proses mengawan dipastikan berlaku apabila ikan. Ikan laga jantan lebih cantik dan lebih besar daripada betina dan kebiasaannya proses mengawan akan berlaku sebaik ikan laga mencapai umur kira kira tiga bulan. Saiz ikan laga jantan selalunya saiz sdikit besar dari betina dn betina sedikit kecil tubuhnya klu besar tuhh biasa arr obeseti larr.

The next video is starting stop.

Ciri Ayam Jalon Type Pembunuh Ayam Juara Ayam Jantan Ayam Hewan

Betina Kampung Ori Pilt Page Ikan Laga Liar Betta Cantik Terengganu Facebook

Wallpaper Ikan Cupang Ikan Cupang Hias Koi Plakat Fancy Giant Halfmoon Rosetail Ikan Cupang Ikan Gambar

Manjung Betta Integrated Perak Sdn Com Home Facebook

Imbellis Hunter 5 Ikan Laga Kampung Ori Terbaik Dari Paya Youtube

Betina Utk Dijual 17 1 2018 Pm Or Malaysia Betta Fish Ikan Laga Malaysia Facebook

The Journey Ikan Laga Sepilai The Story

Wallpaper Ikan Cupang Keren Ikan Cupang Betta Ikan Akuarium

D Ikan Laga Home Facebook

Beberapa Ciri Ayam Aduan Bangkok Birma Asli Thailand Agen Sabung Ayam Online Ayam Bangkok Minyak Ikan

Lmsl3ckthfkx M

Jual Ikan Laga Dan Ternakan Cara Ternakan Ikan Laga

Wild Betta Ikan Laga Kampung Youtube

Data Log Betta Multicolor Cross Breeding Youtube

7 Harga Ikan Cupang Termahal Cocok Untuk Bisnis Dan Dipelihara

Lebih 25 Spesis Ikan Laga Di Perairan Malaysia Youtube

Cara Cara Mengenali Ikan Laga Betina Yang Sudah Matang Full Review Youtube

Terokai Kehidupan Ikan Laga Ketahui Jenis Jenis Ikan Laga

Ikan Cupang Warna Ungu Hijau Dan Pink Youtube


LihatTutupKomentar
close
">