Cara Kahwinkan Ikan Laga

Ikan cupang yg saya gunakan adalah jenis ct atau biasa disebut jarum mohon disubscribe vidio saya. Karem membiak dengan cara bertelur dan telurnya akan.

Cara Kaedah Lengkap Biak Ikan Laga Betta 100 Berjaya Youtube

Ikan laga atau dengan panggilan yang lebih glamor karem adalah ikan hiasan yang sangat terkenal dalam segelintir masyarakat malaysia dan masyarakat thailand.

Cara kahwinkan ikan laga. Cara cara mengenali ikan laga betina yang sudah matang full review duration. Saya membuat cara mudah mengawnkan ikan cupang. Bahan bahan untuk kahwinkan ikan laga 1 cawan polisterin 2 ikan laga 3 bekas lutsinar 4 daun ketapang sunat cara caranya.

Blog kali ni nak menerangkan cara dapat anak ikan laga yang cantik dan mahal jika dijual 1 pilih baka yang cantik dan lawa warna ikan laga selalunya mengikut bapanya kalau emak dia tak tau den contoh. Kalau nak tengok cara penjagaan ikan laga untuk proses bertelur di video bawah ini. Selain dari kecantikan pelbagai jenis dan bentuk ekor karem juga merupakan kumpulan yang menarik bila dibiak.

Isi air yang telah di peram setin. Langkah2 kahwinkan ikan laga 1 persediaan bekas kahwin ikan laga. Cumanya kita tak pasti dari segi penyakit dan masalah masalah lain.

Apapun semuanya banyak memerlukan modal yang agak besar untuk membuat penternakan ikan laga ini. Pertama anda perlu berkenalan kedua dua ikan tu biar. Boleh request tutorial2 yg lainya juga komen.

Kaedah pembiakan ikan laga sangatlah mudah dan unik. Cara karem membiak. The next video is starting stop.

Nah anda dah boleh ternah ikan laga dah nie. Crowntail betina anak dia mesti cantik tips untuk dapat anak ikan laga yang cantik 1 pastikan kedua dua ikan laga muda 2 sebelum di kawinkan bagi ikan jantan danbetina. Saya mintak maaf atas sedikit kurang jelas suara nye mana yang otai2 bleh tolong ahh serba sedikit ilmu di dada assalamm.

Cara cara nak setup tempat ikan laga secara mudah dah simpel 2018. Jangan campurkan jantan dengan betina kerana jantan boleh membunuh si betina. Sediakan 1bekas yang tidak terlalu besar dan kecik.

Jangan lupa subscribe eh geng. Aspek yang perlu dikira ialah makanan tempat. Mungkin entri akan datang kena buat lagi lah tue.

Bee one services 6 713 views. Cara membiak ikan laga sediakan aquarium penyewaan terserlah pada korang membiak kurang atau banyak aquarium kecil untuk membiak sedikit sahaja manakala aquarium besar lebih kurang 20 cm atas boleh membiak ikan laga sebanyak 100 lebih sekali gus.

Jual Ikan Laga Dan Ternakan Cara Ternakan Ikan Laga

Zimbettahouse Cara Biak Breed Ikan Laga Atau Betta

Ikan Laga Dan Cara Penjagaan Zikri Husaini

Cara Cara Nak Ternak Ikan Laga Dan Selepas Ikan Laga Betelur Dan Tips Youtube

Cara Mengawinkan Ikan Cupang Youtube

Tutorial Atau Cara Kahwin Kan Ikan Laga Cupang Part1 Iroyal Official Youtube

Bkwoyhbccyquim

Cara Nak Bagi Ikan Laga Betina Cepat Bertelur Betta Fish Youtube

Cara Cara Mendapat Telur Ikan Laga Youtube

Terokai Kehidupan Ikan Laga Cara Mudah Biakkan Ikan Laga

Cara Kahwinkan Ikan Laga Ikanlaga Bettafish Bettalover Youtube

Cara Membiakkan Ikan Laga Youtube

Cara2 Pembiakan Ikan Laga Kali Ni Saya Rf Betta Pondok Ikan Laga Facebook

Mr Laga Cara Kahwinkan Ikan Laga

Cara Kawinkan Ikan Laga Avatar Plakat Avatar Hafmoon Youtube

3 Cara Asas Yang Mudah Membiak Ikan Laga Betta Fish Youtube

4 Cara Mudah Membiakkan Ikan Laga Betta Youtube

Breed Ikan Laga Gold Super Gold Betta Cupang Supergold Youtube

Badol Kawin Kan Ikan Samurai Teknik Mudah Betta Fish Youtube


LihatTutupKomentar
close
">